4Sign profilerar Gefle Nöje
24/10, 2011 kl. 23:59Den unge nöjesprofilen Johan Lindberg vände sig till 4Sign i Gävle när han behövde dekor på sin nya Renault Master.
Utifrån 4Sign's utökade servicenivå hämtades bilen hos kunden, tvättades och levererades nydekorerad samma dag.
Genom lokala företag producerar, levererar och monterar 4Sign budskapsbärare så som till exempel skyltar, mässmaterial, banderoller, profilkläder, presentreklam och fordonsdekor.
4Sign har stor geografisk täckning vilket bland annat innebär att kunder kan få effektiv monteringshjälp och service oberoende av var behovet finns. Företagen i 4Sign samverkar även inom inköp vilket innebär större samlade inköpsvolymer och därmed konkurrenskraftiga priser.
För mer information se:
http://www.4sign.se
eller kontakta på telefon:
026 - 12 39 40
Denna artikel är publicerad på Sverigemagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!