Arne Blom - Profilering & Presentreklam nya medlemmar i affärsnätverket effect+
12/11, 2013 kl. 15:52Vi är stolta över att få välkomna Arne Blom som nya medlemmar i affärsnätverket effect plus+, hälsar verksamhetsansvarige Nalle Rydstrand
effect+ nätverket är välkända för sina event-träffar och medlemmar från olika branscher som kan hjälpa och befrämja varandra, och där skall vi vara med.
Vi är övertygad om att vi bli starkare tillsammans och att vi kan bidra till att skapa intressanta mötesplatser säger
Lars Rosén
Arne Blom erbjuder en palett av det mesta och det bästa som finns inom profilering och presentreklam.
Blanda färger och idéer. Du skapar själv, eller tillsammans med oss.
Arne Blom huset...ett hus fyllt av idéer och inspiration. Se, känn, gör en rundvandring i våra tema-miljöer.
Året var 1986. Visioner fanns, idéer fanns, ambitioner fanns för att starta ett verkligt intressant present reklamföretag. Och drömmarna blev verklighet!
Vi studerade branschen noga och upptäckte att det borde finnas plats för ett företag som satsar helt och fullt på högklassiga kvalitetsprodukter.
Kända och uppskattade märkesnamn som det är en glädje att både ge bort och framförallt få som present.
Att aldrig tumma på den höga kvaliteten vare sig produkten bara kostar några tior eller betydligt mer blev en ledstjärna i vår affärsidé.
En annan spännande idé var att kunna erbjuda produkter som var unika och som vi är ensamma om på marknaden. Bra exempel på det är samarbetet med en av våra största
glasdesigners, Gunnar Cyrén. Ett annat exempel är samernas exotiska konsthantverk och målningar som finns i en separat avdelning i vår utställning.
Promotion och presentreklamens viktiga roll.
Det finns olika sätt att se på presentreklam. Som en nödvändighet eller som en viktig investering i företagets profilering och marknadsföring. För oss är bilden klar.
Fler och fler företag använder promotion och presentreklam systematiskt i sin marknadsföring.
Som ett komplement i direktreklam, produktlansering, kampanjer, mässor och kick-off.
Som premier vid uppnådda mål, som speciell gåva till nuvarande och presumtiva kunder, som prisbord vid tävlingar och inte minst viktigt,
en förstärkning av lagandan och uppmuntran till egen personal etc.
Arne Blom - Profilering & Presentreklam sedan 1986
Denna artikel är publicerad på Sverigemagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!