DHL Freight nya medlemmar i affärsnätverket effect plus+
3/3, 2015 kl. 11:52– Vi har gått med i effect+ för att visa att DHL Freight är lokalt förankrade och för att få möjlighet att nätverka med andra företag inom regionen, säger Malin Stockberg, Terminal Based Operations Site Manager.
Bildtext: Malin Stockberg, Terminal Based Operations Site Manager och Lars Eriksson Field Sales Executive.
DHL – Logistikbolaget för hela världen
DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 470 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. Allt för att på bästa sätt kunna tillgodose kundens behov av tjänster som täcker hela varuflödeskedjan. DHL tar sitt sociala ansvar genom att löpande arbeta med åtgärder för att minska klimatpåverkan och genom att bidra med katastrofhantering samt utbildning.
DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 60 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. Våra kunder är viktiga för oss och varje kontakttillfälle som en kund har med DHL ska vara kopplad till en positiv känsla.
Om effect plus+
Som medlem i effect plus+ har du exklusiv tillgång till nätverkets hemsida där du kan läsa nyheter, söka arbetskraft eller erbjuda dina tjänster. Dessutom har vi nu ett eget effect+magasin på nätet där du kan marknadsföra egna nyheter, evenemang och erbjudanden - direkt ut till medlemmarna + att ni naturligtvis kan länka dem alla de sociala medier ni önskar.
Informationen ni publicerar kan även distribueras ut på veckobrevet till alla medlemmar. Medlemskapet i effect plus+ blir därmed precis vad du gör det till.
Nyfiken på mer? Ring gärna Nalle Rydstrand på telefon 070-510 50 50 eller e-post nalle@effectplus.se
http://www.effectplus.se
http://effectmagasinet.se
Denna artikel är publicerad på Sverigemagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!