Ett varumärke som blir tydligare!
15/11, 2010 kl. 16:51Ofta säger förvånade byggkunder på besök hos oss:
- Jaså, gör ni inredningar också?
Motsvarande kommentarer får våra byggkillar höra, när de delar arbetsplats med vårt inredningsteam:
- Jobbar ni med sådant, också?
Nu vill vi bli tydligare med vår profil, och visa vår bredd och kapacitet som både finsnickeri- och byggföretag.
- Vi har ju alltid haft vår INS logotype i svart med röd prick över i:et och nu kompletterar vi med blå prick för vår bygg- och montageavdelning, förklarar Kjell Johansson, VD och ägare till INS i Hofors AB.
INS har f n ca ett dussin anställda. De är utbildade möbelsnickare, verkstadsnickare och byggnadssnickare. Tillsamman har de anställda 42 års utbildning och 166 års yrkeserfarenhet. Av dessa 166 års erfarenhet är 102 år som anställda på INS.
Byggsidan av INS har växt med åren, tack vare stadiga kunder och löpande kontrakt. ROT-avdraget har självfallet också påverkat intresset för om- och tillbyggnader. INS har idag en imponerande kundförteckning bestående av både företag i olika branscher och privatpersoner.
Med den kompletterande logotypen, med blå prick över i:et, vill vi bli tydligare med vad vi gör, och visa våra två specialiteter för gamla och nya kunder.
Den blå logotypen för Bygg & Montage kommer snart att ses i regionen – inte minst tack vare ROT-avdraget!
Kontakta gärna Kjell Johansson och hans kolleger på INS för mer information:
INS i Hofors AB – Bygg & Montage och Inredning & Snickeri
Hästskovägen 1, 813 33 Hofors, 0290-280 90
kjell.johansson@ins-snickeri.se
http://www.ins-snickeri.se
Foto: INS i Hofors AB.
Denna artikel är publicerad på Sverigemagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!