Kundansvarig till Nordeas företagskontor i Gävle sökes
18/11, 2015 kl. 21:52– Vi söker en Kundansvarig till Företagskontoret Gävle. Vi verkar på en spännande och expansiv marknad där Nordea utvecklas starkt på företagssidan. Det finns mycket goda förutsättningar att öka våra marknadsandelar och vi söker därför ytterligare en kundansvarig som kan bidra till vår fortsatta framgång, säger Staffan Thegel, kontorschef på Nordea i Gävle.
Våra Kundansvariga ansvarar för att utveckla och vårda sina kundportföljer, där proaktivitet och förädling är nyckelord. Våra tillväxtambitioner är högt ställda, därför är prospektbearbetning och nyförsäljning viktiga delar i tjänsten. Vi tillmötesgår kundernas behov av kvalificerade finansiella lösningar. Det innebär att vi fokuserar mot lönsamma kunder och nyttjar olika specialister inom koncernen.
Din profil
Vi vänder oss till dig som har ett starkt intresse för affärer och kunskap om bankens produkter, system och arbetssätt. Viktiga kvalitéer hos dig är att du trivs med att arbeta målstyrt med försäljning, är strukturerad och utåtriktad, samt har en förmåga att skapa goda kontakter såväl internt som externt. Egenskaper som vi värderar högt är intresse av att utöka din kundbas med nya affärsrelationer, initiativförmåga och vilja att utveckla dig själv.
Vår strävan att vara en aktiv partner till våra kunder innebär att din relation till företaget och dess nyckelpersoner är helt avgörande. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning eller motsvarande kompetens.
Mer information och skicka ansökan
För närmare information om verksamheten och tjänsten är du välkommen att kontakta Staffan Thegel på telefon 010-156 73 01 eller mobil 070-605 85 64.
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2015-11-26.
Denna artikel är publicerad på Sverigemagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!