Sveriges fotterapeuter vässade marknadsföringskunskaperna i Gävle
8/4, 2022 kl. 14:12
Med start fredag den 8 april så höll Sveriges Fotterapeuter sin årliga konferens i Gasklockorna i Gävle. Cirka 150 medlemmar från hela landet samlades under ett par dagar för att hålla den årliga konferensen och utbyta erfarenheter under ett par intensiva dagar. En av föreläsningarna under fredagen handlade om skillnaden på reklam och marknadsföring och hur man kan och bör arbeta med kommunikation i dagens informationsbrus.
Föreläsare i ämnet var Joe Formgren från Gävle med många års erfarenhet inom reklamproduktion, etablering av egna verksamheter och varumärken samt IT-tjänster och PR-verktyg anpassade för att effektiv marknadsföring i det nya digitala landskapet.
Förutom att få veta skillnaden på reklam och marknadsföring fick deltagarna insikt i de fyra logiska stegen för att försäkra sig om en kvalitetssäkrad kommunikationsplan.
För mer information
om Joe Formgren
https://formgren.com
om Presstjänst
https://presstjanst.se
om nyhetstjänsten
https://svenskpress.se
Denna artikel är publicerad på Sverigemagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Presstjänst
Från Gävle, Gästrikland
Medlem sedan 2007-04-21
Joe Formgren är kommunikationsstrateg och marknadsförare. Grundare av SvenskPress.se genom Gestrike Media AB och delägare i Precis Reklam AB samt... Läs mer