Oavsett kategori av företag eller organisationer vi tillhör, tjänster eller produkter, business to consumer(B2C) eller business to business (B2B), påvisar resultaten från olikaf orskningsrapporter att prioriteringar av varumärket som en strategisk resurs är den gemensamma nämnaren för ett framgångsrikt företagande.
Mellansvenska Handelskammaren erbjuder nu dig ett intensivt men omfattande och fördjupande föreläsnings- och workshopsprogram som med både teoretiska och praktiska inslag ger deltagarna ökad kunskap och förståelse om varumärket. Du får även konkreta redskap som direkt kan användas för att stärka ditt företags varumärke.

-Varumärketur ett historiskt perspektiv
-Varumärketsanatomi och själ
-Identitet, profil och image
-Differentiering
-Positionering
-Värdegrund
-Mission/Vision
-Dagens media och kommunikationssamhälle
-Strategi, praktik och taktik
-Relationskapandets konkurrenskraft
-Upplevelsebaserad marknadsföring
-Hur idé, kreativitet och innovation kan spela roll i utvecklingen
-Det personliga varumärkets kraft

Under de två halvdagarna kommer du få tillhanda kursmaterial som du kommer kunna arbeta vidare med i den egna verksamheten.
Ditt varumärke är kanske din viktigaste och mest värdefulla tillgång för framgång!

Datum: 6 och 12 december
Tid: Kl. 09.00-12.00

Pris för två halvdagar:
2 925 kronor för medlemmar
3 900 kronor för icke medlemmar
Plats: Meddelas senare

Anmälan: aktiviteter@mhk.cci.se senast 30/11